17.5.2011

Kevään tuoksuja ja karvatolloja

Hei!
Kuten jotkut huomasivatkin, Tohmajärven näyttely jäi meiltä väliin. En suinkaan ole sairas tai muuta sellaista, vaihdan vain tuota karvaani ja emännän mielestä en ole näyttelykuntoinen näyttäessäni enemmän punkkarilta kuin oman arvonsa tuntevalta Chowilta. Kieltämättä nahka kyllä kutiseekin tällä hetkellä ja takatassuun tulikin pieni ihottumakohta. Emäntä ei anna minun putsata sitä, vaan toteaa että jos 1-2x/pvä harjaus ei riitä niin pitää ajaa karvat pois kesäksi. Se ei kuulosta kauhean kivalta vaihtoehdolta... Oli miten oli, seuraavatkin näyttelyt on nyt sitten peruttu. Syksyllä katsotaan jatkot, kun terveystulokset ovat tulleet ja karva vaihtunut.

Muutoin elämä on ihanaa... olen löytänyt asian, joka saa minut ihan sekaisin. Jänikset! Alapihalla niitä istuu usein iltaisin omenapuiden alla, ja silloin minua viedään. Ei mahda mitään, on ihan pakko kirmata perään emännän kielloista huolimatta.En kyllä ole ihan varma siitä, mitä niille tehdään jos joskus yhden kiinni saisin, mutta mietin sitä sitten kun se tulee ajankohtaiseksi, ne kun ovat kovin nopeita liikkeissään ja tähän mennessä olen jäänyt aina kakkoseksi...

Emäntä huomasi että "Blueberry tongues" on linkittänyt blogini, terveiset Mökölle ja Lurulle!

4 kommenttia:

pipa kirjoitti...

Kiitos terkuista!
Samoin myös Turrelle & toivottavasti iho-ongelmat paranee pian ja karvat saavat jäädä! :)

ihanaa kesää, Mökö,Luru & Pia

Turre kirjoitti...

No vielä tuo emäntä on ollut armollinen, mutisee vaan aina harjatessaan =)

Kesältä odottelen "vauhtia ja vaarallisia tilanteita"!

Ulpukan Blogi kirjoitti...

Mutru lähettää terveisiä Turrelle. Mamma on ilmoittanut minutkin moneen näyttelyyn heinäkuussa. Saapas nähdä tykkäänkö edes sellaisesta touhusta. Onhan se kivaa ainakin lähteä ja kun mä oon vain pentu, niin sittenpä nähdään mitä kaikkea mä keksin siellä kehässä:)Pidä Turre hauskaa niiden pupujen kanssa:)

Turre kirjoitti...

Heips Mutru!
Emäntä sanoi että olet kasvanut ihan hurjasti siitä kun nähtiin... no olethan jo aika iso tyttö!

Pidähän hauskaa näyttelyissä, ensin se tuntuu varmaan oudolta kun seisoo siinä kehässä ja joku kiertää kaartaa ja ktselee, emännät tuppaa kans hermoilemaan siinä tilanteessa, mikä ainakin minullä lisää sitä omaa jännitystä. Mutta sitä seisoskelua ei yleensä kestä kauaa ja sitten tulee se paras osuus... HERKKUJA! Ainakin oman emännän kanssa se toimii, se muistaa aina kehua ja palkita kun "hommat on hoidettu" :D

Kerrohan sitten kuinka sujui? Itse olen heinäkuun karenssissa, mutta syksyllä taas kierretään ja ihmetellään :D